Företaget är ämnat till att erbjuda bolag en upplevelse kring mental och fysisk hälsa för alla anställda på bolaget. Upplevelsen består av en kick-off som start, själva spelet som är skapat på en mobil-app och en rapport som uppföljning som visar individens prestation samt hela kundens - för att maximera upplevelsen. Denna upplevelse är ämnad till alla industrier och branscher, stora samt små bolag.
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 122 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -409 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -409 |
Årets resultat (tkr) | -409 |
Summa tillgångar (tkr) | 55 |
Antal anställda |
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 122 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -409 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -409 |
Årets resultat (tkr) | -409 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 55 |
Tillgångar (tkr) | 55 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 33 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 22 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 55 |
2024-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | -335.3% |
Soliditet | 60.0% |
Kassalikviditet | 250.0% |
Företaget är ämnat till att erbjuda bolag en upplevelse kring mental och fysisk hälsa för alla anställda på bolaget. Upplevelsen består av en kick-off som start, själva spelet som är skapat på en mobil-app och en rapport som uppföljning som visar individens prestation samt hela kundens - för att maximera upplevelsen. Denna upplevelse är ämnad till alla industrier och branscher, stora samt små bolag.