Bolaget kommer att erbjuda konsulttjänster relaterade till produktutveckling av mjukvara och eller hårdvara. Tjänsterna kommer att täcka ett brett spektrum av relaterade ämnen, från strategidefinition och implementering till produkt- och projektledning. Som en andra affärslinje kommer företaget att skapa och kommersialisera fysiska eller digitala produkter för barn. Från barnböcker och animerade videor till kringprodukter som leksaker eller pedagogiska spel.
2023-04* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 513 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 496 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 496 |
Årets resultat (tkr) | 298 |
Summa tillgångar (tkr) | 735 |
Antal anställda | 1 |
2023-04* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 513 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 496 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 496 |
Årets resultat (tkr) | 298 |
TILLGÅNGAR | 2023-04* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 735 |
Tillgångar (tkr) | 735 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-04* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 323 |
Obeskattade reserver (tkr) | 120 |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 292 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 735 |
2023-04* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) | 195 |
2023-04* | |
---|---|
Antal anställda | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 513 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 32.8% |
Soliditet | 55.7% |
Kassalikviditet | 251.7% |
Bolaget kommer att erbjuda konsulttjänster relaterade till produktutveckling av mjukvara och eller hårdvara. Tjänsterna kommer att täcka ett brett spektrum av relaterade ämnen, från strategidefinition och implementering till produkt- och projektledning. Som en andra affärslinje kommer företaget att skapa och kommersialisera fysiska eller digitala produkter för barn. Från barnböcker och animerade videor till kringprodukter som leksaker eller pedagogiska spel.