Bolaget ska utveckla och tillhandahålla mobila betalningslösningar för parkering.
2020-12* | 2019-12* | 2018-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 95 283 | 593 165 | 442 875 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 37 266 | 25 994 | 12 723 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 37 392 | 26 126 | 12 805 |
Årets resultat (tkr) | 22 578 | 13 997 | 10 102 |
Summa tillgångar (tkr) | 114 522 | 124 871 | 94 445 |
Antal anställda | 40 | 97 | 87 |
2020-12* | 2019-12* | 2018-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 95 283 | 593 165 | 442 875 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 37 266 | 25 994 | 12 723 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 37 392 | 26 126 | 12 805 |
Årets resultat (tkr) | 22 578 | 13 997 | 10 102 |
TILLGÅNGAR | 2020-12* | 2019-12* | 2018-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 12 587 | 17 395 | 13 177 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 101 935 | 107 476 | 81 268 |
Tillgångar (tkr) | 114 522 | 124 871 | 94 445 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2020-12* | 2019-12* | 2018-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 45 789 | 23 211 | 20 459 |
Obeskattade reserver (tkr) | 23 611 | 14 574 | 7 520 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 45 122 | 87 085 | 66 466 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 114 522 | 124 871 | 94 445 |
2020-12* | 2019-12* | 2018-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | 1 080 | 4 348 | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 13 590 | 34 671 | 29 313 |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 4 367 | 15 071 | 12 851 |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2020-12* | 2019-12* | 2018-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 40 | 97 | 87 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 382 | 6 115 | 5 091 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 449 | 524 | 535 |
Vinstmarginal | 39.1% | 4.4% | 2.9% |
Soliditet | 54.8% | 27.0% | 27.4% |
Kassalikviditet | 225.9% | 123.4% | 122.3% |
Bolaget ska utveckla och tillhandahålla mobila betalningslösningar för parkering.