Konsultverksamhet inom e-sport såsom deltagande vid tävlingar inom datorspel. e-handel med e-sportartiklar och relaterad hemelektronik och datorprodukter. Vidare ska bolaget utveckla och sälja gamingprodukter samt merchandise så som musmattor, headset, resväskor, dryck, klädesplagg, datorkomponenter och därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 029 | 372 | 214 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 2 274 | 54 | 76 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 2 274 | 54 | 76 |
Årets resultat (tkr) | 1 308 | 42 | 60 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 441 | 153 | 114 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 029 | 372 | 214 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 2 274 | 54 | 76 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 2 274 | 54 | 76 |
Årets resultat (tkr) | 1 308 | 42 | 60 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 448 | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 993 | 153 | 114 |
Tillgångar (tkr) | 2 441 | 153 | 114 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 435 | 127 | 85 |
Obeskattade reserver (tkr) | 612 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 393 | 26 | 28 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 441 | 153 | 114 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 3 029 | 372 | 214 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 75.1% | 14.5% | 35.5% |
Soliditet | 76.8% | 83.0% | 74.6% |
Kassalikviditet | 507.1% | 588.5% | 407.1% |
Konsultverksamhet inom e-sport såsom deltagande vid tävlingar inom datorspel. e-handel med e-sportartiklar och relaterad hemelektronik och datorprodukter. Vidare ska bolaget utveckla och sälja gamingprodukter samt merchandise så som musmattor, headset, resväskor, dryck, klädesplagg, datorkomponenter och därmed förenlig verksamhet.