Bolaget skall bedriva företagskonsultverksamhet och ledarskapsutveckling samt därmed förenlig verksamhet, som utbildning med tillhörande försäljning av material, spel, mjukvara och litteratur samt därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 445 | 2 260 | 2 635 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 191 | 1 025 | 1 149 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 244 | 1 028 | 1 149 |
Årets resultat (tkr) | 858 | 616 | 680 |
Summa tillgångar (tkr) | 6 558 | 8 707 | 7 414 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 445 | 2 260 | 2 635 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 191 | 1 025 | 1 149 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 244 | 1 028 | 1 149 |
Årets resultat (tkr) | 858 | 616 | 680 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 6 558 | 8 707 | 7 414 |
Tillgångar (tkr) | 6 558 | 8 707 | 7 414 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 4 637 | 4 279 | 4 103 |
Obeskattade reserver (tkr) | 1 231 | 1 077 | 836 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 691 | 3 352 | 2 475 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 6 558 | 8 707 | 7 414 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 500 | 500 | 440 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 445 | 2 260 | 2 635 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 48.7% | 45.4% | 43.6% |
Soliditet | 84.2% | 58.0% | 63.5% |
Kassalikviditet | 949.1% | 259.8% | 299.6% |
Bolaget skall bedriva företagskonsultverksamhet och ledarskapsutveckling samt därmed förenlig verksamhet, som utbildning med tillhörande försäljning av material, spel, mjukvara och litteratur samt därmed förenlig verksamhet.