Bolaget ska utföra bilreparationer samt därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 25 193 | 19 604 | 16 810 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 2 074 | 574 | 154 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 2 037 | 514 | 102 |
Årets resultat (tkr) | 1 320 | 411 | 121 |
Summa tillgångar (tkr) | 5 237 | 3 615 | 3 185 |
Antal anställda | 10 | 9 | 11 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 25 193 | 19 604 | 16 810 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 2 074 | 574 | 154 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 2 037 | 514 | 102 |
Årets resultat (tkr) | 1 320 | 411 | 121 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 897 | 795 | 819 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 4 339 | 2 820 | 2 366 |
Tillgångar (tkr) | 5 237 | 3 615 | 3 185 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 2 354 | 1 033 | 622 |
Obeskattade reserver (tkr) | 64 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 576 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 819 | 2 581 | 1 987 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 5 237 | 3 615 | 3 185 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 300 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 10 | 9 | 11 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 519 | 2 178 | 1 528 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 8.2% | 2.9% | 0.9% |
Soliditet | 45.8% | 28.6% | 19.5% |
Kassalikviditet | 141.3% | 96.5% | 98.3% |
Karlskoga Bilskadecenter AB ingår i en koncern med 4 bolag. Moderbolag är GL:s Billack AB och koncernmoderbolag är Eks Holding i Karlskoga AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Bolaget ska utföra bilreparationer samt därmed förenlig verksamhet.