Aktiebolaget ska bedriva import och distribution inom motorsport, tävlingsverksamhet inom motorsport, uthyrning av personal samt därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 25 537 | 24 116 | 3 051 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 443 | 2 302 | 10 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 447 | 2 296 | 10 |
Årets resultat (tkr) | 877 | 1 370 | 8 |
Summa tillgångar (tkr) | 17 449 | 12 702 | 1 084 |
Antal anställda | 3 | 3 | 1 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 25 537 | 24 116 | 3 051 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 443 | 2 302 | 10 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 447 | 2 296 | 10 |
Årets resultat (tkr) | 877 | 1 370 | 8 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 546 | 653 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 16 903 | 12 049 | 1 084 |
Tillgångar (tkr) | 17 449 | 12 702 | 1 084 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 2 173 | 1 476 | 107 |
Obeskattade reserver (tkr) | 950 | 590 | 20 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 500 | 1 100 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 12 826 | 9 536 | 958 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 17 449 | 12 702 | 1 084 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 800 | 180 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 3 | 3 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 8 512 | 8 039 | 3 051 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 5.7% | 9.6% | 0.3% |
Soliditet | 16.4% | 15.0% | 11.2% |
Kassalikviditet | 22.9% | 28.5% | 87.9% |
Aktiebolaget ska bedriva import och distribution inom motorsport, tävlingsverksamhet inom motorsport, uthyrning av personal samt därmed förenlig verksamhet.