Bolaget skall bedriva affärsutveckling inom spel, spelrelaterad verksamhet och därmed förenlig verksamhet.
2024-05* | 2023-05* | 2022-05* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 594 | 2 777 | 1 776 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 412 | -2 815 | -3 743 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -3 780 | -3 520 | -3 743 |
Årets resultat (tkr) | -3 780 | -3 520 | -3 743 |
Summa tillgångar (tkr) | 34 076 | 38 621 | 8 543 |
Antal anställda | 2 | 3 | 4 |
2024-05* | 2023-05* | 2022-05* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 594 | 2 777 | 1 776 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 412 | -2 815 | -3 743 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -3 780 | -3 520 | -3 743 |
Årets resultat (tkr) | -3 780 | -3 520 | -3 743 |
TILLGÅNGAR | 2024-05* | 2023-05* | 2022-05* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 32 748 | 33 560 | 1 360 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 328 | 5 061 | 7 182 |
Tillgångar (tkr) | 34 076 | 38 621 | 8 543 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-05* | 2023-05* | 2022-05* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 16 283 | 20 063 | 7 532 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 7 961 | 17 723 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 9 831 | 835 | 1 011 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 34 076 | 38 621 | 8 543 |
2024-05* | 2023-05* | 2022-05* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-05* | 2023-05* | 2022-05* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 3 | 4 |
Omsättning per anställd (tkr) | 797 | 926 | 444 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -88.6% | -101.4% | -210.8% |
Soliditet | 47.8% | 52.0% | 88.2% |
Kassalikviditet | 13.5% | 606.1% | 710.4% |
Mind Detonator AB ingår i en koncern med 5 bolag. Koncernmoderbolag är Grumpy And Old Group AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2024-05.
Bolaget skall bedriva affärsutveckling inom spel, spelrelaterad verksamhet och därmed förenlig verksamhet.