Företaget kommer att erbjuda roliga spelupplevelser för familjer, vänner och företag. Upplevelsen handlar om att lösa gåtor och pussel i ett rum på bestämd tid, och syftar till att öka gruppsamhörighet och samarbetsförmåga.
2024-02* | 2023-02* | 2022-02* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 519 | 1 412 | 1 291 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 275 | 216 | 317 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 266 | 223 | 306 |
Årets resultat (tkr) | 183 | 185 | 177 |
Summa tillgångar (tkr) | 889 | 877 | 1 535 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-02* | 2023-02* | 2022-02* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 519 | 1 412 | 1 291 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 275 | 216 | 317 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 266 | 223 | 306 |
Årets resultat (tkr) | 183 | 185 | 177 |
TILLGÅNGAR | 2024-02* | 2023-02* | 2022-02* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 308 | 327 | 347 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 582 | 550 | 1 188 |
Tillgångar (tkr) | 889 | 877 | 1 535 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-02* | 2023-02* | 2022-02* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 254 | 266 | 867 |
Obeskattade reserver (tkr) | 300 | 274 | 291 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 67 | 117 | 183 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 267 | 220 | 194 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 889 | 877 | 1 535 |
2024-02* | 2023-02* | 2022-02* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 204 | 195 | 750 |
2024-02* | 2023-02* | 2022-02* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 519 | 1 412 | 1 291 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 18.1% | 15.3% | 24.6% |
Soliditet | 52.9% | 52.8% | 70.1% |
Kassalikviditet | 218.0% | 250.0% | 612.4% |
Företaget kommer att erbjuda roliga spelupplevelser för familjer, vänner och företag. Upplevelsen handlar om att lösa gåtor och pussel i ett rum på bestämd tid, och syftar till att öka gruppsamhörighet och samarbetsförmåga.