Bolaget skall bedriva bilverkstad och bilelektroniska service och reparationer samt idka därmed förenlig verksamhet.
2023-06* | 2022-06* | 2021-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 261 | 3 368 | 3 847 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -255 | -166 | -216 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -255 | -166 | -217 |
Årets resultat (tkr) | -2 | -2 | -2 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 078 | 1 040 | 872 |
Antal anställda | 4 | 4 | 4 |
2023-06* | 2022-06* | 2021-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 261 | 3 368 | 3 847 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -255 | -166 | -216 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -255 | -166 | -217 |
Årets resultat (tkr) | -2 | -2 | -2 |
TILLGÅNGAR | 2023-06* | 2022-06* | 2021-06* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 62 | 37 | 40 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 017 | 1 003 | 832 |
Tillgångar (tkr) | 1 078 | 1 040 | 872 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-06* | 2022-06* | 2021-06* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 291 | 293 | 295 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 787 | 747 | 577 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 078 | 1 040 | 872 |
2023-06* | 2022-06* | 2021-06* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-06* | 2022-06* | 2021-06* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 4 | 4 | 4 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 065 | 842 | 962 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -6.0% | -4.9% | -5.6% |
Soliditet | 27.0% | 28.2% | 33.8% |
Kassalikviditet | 95.8% | 105.3% | 106.4% |
Mora Auto-Elektriska AB ingår i en koncern med 3 bolag. Koncernmoderbolag är Åke Lindkvist Rör AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-06.
Bolaget skall bedriva bilverkstad och bilelektroniska service och reparationer samt idka därmed förenlig verksamhet.