Bolaget skall bedriva utvecklings- och kvalitetssäkringarbete, så kallad Quality Assurance med ett speciellt fokus på interaktiv underhållningsindustri såsom tex dataspel men även annan form av utveckling i egen regi och som underkonsult.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 109 | 2 324 | 1 729 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 216 | -2 219 | -169 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 402 | -2 255 | -169 |
Årets resultat (tkr) | -2 402 | -2 255 | -169 |
Summa tillgångar (tkr) | 4 840 | 5 393 | 1 651 |
Antal anställda | 13 | 9 | 4 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 109 | 2 324 | 1 729 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 216 | -2 219 | -169 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -2 402 | -2 255 | -169 |
Årets resultat (tkr) | -2 402 | -2 255 | -169 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 3 589 | 4 526 | 1 526 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 251 | 866 | 125 |
Tillgångar (tkr) | 4 840 | 5 393 | 1 651 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 898 | 3 213 | 162 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 506 | 1 704 | 1 200 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 435 | 475 | 288 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 4 840 | 5 393 | 1 651 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 13 | 9 | 4 |
Omsättning per anställd (tkr) | 316 | 258 | 432 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -53.9% | -95.5% | -9.8% |
Soliditet | 39.2% | 59.6% | 9.8% |
Kassalikviditet | 87.2% | 182.3% | 43.4% |
Bolaget skall bedriva utvecklings- och kvalitetssäkringarbete, så kallad Quality Assurance med ett speciellt fokus på interaktiv underhållningsindustri såsom tex dataspel men även annan form av utveckling i egen regi och som underkonsult.