Bolaget har till föremål för sin verksamhet att, direkt eller indirekt, utveckla, konstruera, tillverka, sälja eller leverera samt i övrigt bedriva handel och annan näring med varor och produkter samt service, underhåll, rådgivning och andra tjänster baserat på spel och digitala programvaror, samt andra tekniker för interaktiv underhållning inklusive men ej begränsat till bräd-spel, kort-spel, roll-spel, gamification av system eller arbetssätt samt att bedriva annan därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 16 | 10 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -23 | -28 | -134 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -23 | -28 | -133 |
Årets resultat (tkr) | -23 | -28 | -48 |
Summa tillgångar (tkr) | 137 | 168 | 194 |
Antal anställda |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 16 | 10 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -23 | -28 | -134 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -23 | -28 | -133 |
Årets resultat (tkr) | -23 | -28 | -48 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 25 | 25 | 25 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 112 | 143 | 169 |
Tillgångar (tkr) | 137 | 168 | 194 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 130 | 153 | 181 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 7 | 15 | 13 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 137 | 168 | 194 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -143.8% | 0.0% | -1340.0% |
Soliditet | 94.9% | 91.1% | 93.3% |
Kassalikviditet | 1600.0% | 953.3% | 1300.0% |
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att, direkt eller indirekt, utveckla, konstruera, tillverka, sälja eller leverera samt i övrigt bedriva handel och annan näring med varor och produkter samt service, underhåll, rådgivning och andra tjänster baserat på spel och digitala programvaror, samt andra tekniker för interaktiv underhållning inklusive men ej begränsat till bräd-spel, kort-spel, roll-spel, gamification av system eller arbetssätt samt att bedriva annan därmed förenlig verksamhet.