Försäljning av virtuella varor inom digitala spel, där man handlar med så kallade skins (föremål inom spelet) där vi kommer köpa skins och sedan sälja vidare. Dropshipping är en affärsmodell inom distanshandel som innebär att en distributör eller tillverkare levererar varor direkt till slutkund, på uppdrag av distanshandelsföretag.
2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 | 28 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -11 | -20 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -11 | -20 |
Årets resultat (tkr) | -11 | -20 |
Summa tillgångar (tkr) | 44 | 32 |
Antal anställda |
2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 4 | 28 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -11 | -20 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -11 | -20 |
Årets resultat (tkr) | -11 | -20 |
TILLGÅNGAR | 2022-04* | 2021-04* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 59 | 12 |
Omsättningstillgångar (tkr) | -16 | 20 |
Tillgångar (tkr) | 44 | 32 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-04* | 2021-04* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 61 | 52 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | -17 | -19 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 44 | 32 |
2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|
Antal anställda | ||
Omsättning per anställd (tkr) | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | -275.0% | -71.4% |
Soliditet | 138.6% | 162.5% |
Kassalikviditet | 94.1% | -105.3% |
Försäljning av virtuella varor inom digitala spel, där man handlar med så kallade skins (föremål inom spelet) där vi kommer köpa skins och sedan sälja vidare. Dropshipping är en affärsmodell inom distanshandel som innebär att en distributör eller tillverkare levererar varor direkt till slutkund, på uppdrag av distanshandelsföretag.