Företaget skall bedriva konsultation och systemutveckling inom IT, företrädesvis inom säkerhet, finansiell sektor, gaming och nautiska system. Företaget skall även bedriva verksamhet inom multimediaproduktion, musikproduktion samt artistframträdanden.
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 708 | 1 488 | 1 096 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 570 | 446 | 161 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 576 | 447 | 160 |
Årets resultat (tkr) | 377 | 354 | 126 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 865 | 1 635 | 1 177 |
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 708 | 1 488 | 1 096 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 570 | 446 | 161 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 576 | 447 | 160 |
Årets resultat (tkr) | 377 | 354 | 126 |
TILLGÅNGAR | 2024-06* | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 20 | 20 | 20 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 845 | 1 615 | 1 157 |
Tillgångar (tkr) | 1 865 | 1 635 | 1 177 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-06* | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 505 | 477 | 248 |
Obeskattade reserver (tkr) | 100 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 261 | 1 157 | 929 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 865 | 1 635 | 1 177 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 375 | 350 | 125 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 854 | 744 | 548 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 33.4% | 30.0% | 14.7% |
Soliditet | 30.9% | 29.2% | 21.1% |
Kassalikviditet | 146.3% | 139.6% | 124.5% |
Företaget skall bedriva konsultation och systemutveckling inom IT, företrädesvis inom säkerhet, finansiell sektor, gaming och nautiska system. Företaget skall även bedriva verksamhet inom multimediaproduktion, musikproduktion samt artistframträdanden.