Bolaget ska bedriva verksamhet inom dataspel, både i och utanför Sverige, såväl som utövare av e-sport som konsultverksamhet inom e-sport och gamin samt därmed relaterade event, digitalsering och marknadsföring knuten till e-sport och gaming samt därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 344 | 1 382 | 1 143 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 614 | 776 | 605 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 626 | 775 | 605 |
Årets resultat (tkr) | 598 | 615 | 480 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 868 | 1 617 | 1 228 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 344 | 1 382 | 1 143 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 614 | 776 | 605 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 626 | 775 | 605 |
Årets resultat (tkr) | 598 | 615 | 480 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 1 155 | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 713 | 1 617 | 1 228 |
Tillgångar (tkr) | 1 868 | 1 617 | 1 228 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 707 | 1 314 | 893 |
Obeskattade reserver (tkr) | 131 | 131 | |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 160 | 172 | 203 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 868 | 1 617 | 1 228 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 204 | 195 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 344 | 1 382 | 1 143 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 45.7% | 56.1% | 52.9% |
Soliditet | 91.4% | 87.1% | 80.4% |
Kassalikviditet | 445.6% | 940.1% | 604.9% |
Bolaget ska bedriva verksamhet inom dataspel, både i och utanför Sverige, såväl som utövare av e-sport som konsultverksamhet inom e-sport och gamin samt därmed relaterade event, digitalsering och marknadsföring knuten till e-sport och gaming samt därmed förenlig verksamhet.