Bolaget skall bedriva utveckling och försäljning av konsulttjänster, digitala tjänster och digitala produkter för en global marknad med fokus på områdena VR (Virtuell Verklighet), AR (Augmented Reality), digital media och visualisering samt därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 931 | 7 293 | 8 001 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 617 | 281 | 173 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 864 | 90 | 81 |
Årets resultat (tkr) | -1 864 | 90 | 81 |
Summa tillgångar (tkr) | 13 825 | 11 728 | 8 683 |
Antal anställda | 5 | 6 | 7 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 931 | 7 293 | 8 001 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 617 | 281 | 173 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 864 | 90 | 81 |
Årets resultat (tkr) | -1 864 | 90 | 81 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 12 147 | 10 507 | 7 480 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 678 | 1 221 | 1 203 |
Tillgångar (tkr) | 13 825 | 11 728 | 8 683 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 71 | 1 297 | 1 208 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 7 344 | 6 971 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 6 410 | 3 459 | 7 474 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 13 825 | 11 728 | 8 683 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 5 | 6 | 7 |
Omsättning per anställd (tkr) | 786 | 1 216 | 1 143 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -41.1% | 3.9% | 2.2% |
Soliditet | 0.5% | 11.1% | 13.9% |
Kassalikviditet | 26.2% | 35.3% | 16.1% |
Bolaget skall bedriva utveckling och försäljning av konsulttjänster, digitala tjänster och digitala produkter för en global marknad med fokus på områdena VR (Virtuell Verklighet), AR (Augmented Reality), digital media och visualisering samt därmed förenlig verksamhet.