Inköp och import av elektronik-komponenter, moduler och hobbyprodukter. Försäljning via webbutik och externa säljplattformar av elektronik-komponenter, moduler och hobbyprodukter för hobby i hem och hushåll. Utformning och programmering av dataprogram. Uthyrning och försäljning av spel, program och applikationer. Konstruktion och utveckling av escape room. Framställning av grafik- och multimediala produktioner. Och därmed förenlig verksamhet.
2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 676 | 1 199 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -54 | 17 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -54 | 17 |
Årets resultat (tkr) | -52 | 12 |
Summa tillgångar (tkr) | 410 | 457 |
Antal anställda | 1 | 1 |
2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 676 | 1 199 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -54 | 17 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -54 | 17 |
Årets resultat (tkr) | -52 | 12 |
TILLGÅNGAR | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 410 | 457 |
Tillgångar (tkr) | 410 | 457 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 15 | 37 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | 349 | 349 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 47 | 72 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 410 | 457 |
2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 676 | 1 199 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | -8.0% | 1.4% |
Soliditet | 3.7% | 8.1% |
Kassalikviditet | 138.3% | 158.3% |
Inköp och import av elektronik-komponenter, moduler och hobbyprodukter. Försäljning via webbutik och externa säljplattformar av elektronik-komponenter, moduler och hobbyprodukter för hobby i hem och hushåll. Utformning och programmering av dataprogram. Uthyrning och försäljning av spel, program och applikationer. Konstruktion och utveckling av escape room. Framställning av grafik- och multimediala produktioner. Och därmed förenlig verksamhet.