Företaget skall syssla med att förbättra inomhusmiljö och förbättra luftkvaliten inomhus genom sin webutik. Marknadsföringen skall göras på internet och genom sin egenutvecklade e-handelslösning. Syftet med produkten är att avlägsna dålig lukt i hus, lägenheter och källarutrymmen för att därigenom skapa en positiv och trivsam inomhusmiljö. Sanering av luften kommer ske med företagets luftrenande produkter som är speciellt framtagna för att användas i de Skandinaviska inomhusmiljöerna och följer de högt ställda normerna våra boenden kräver.
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | |||
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 | -2 | |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 | -2 | |
| Årets resultat (tkr) | -1 | -2 | |
| Summa tillgångar (tkr) | 27 | 26 | 26 |
| Antal anställda |
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | |||
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 | -2 | |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 | -2 | |
| Årets resultat (tkr) | -1 | -2 |
| TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
|---|---|---|---|
| Anläggningstillgångar (tkr) | |||
| Omsättningstillgångar (tkr) | 27 | 26 | 26 |
| Tillgångar (tkr) | 27 | 26 | 26 |
| SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
|---|---|---|---|
| Eget kapital (tkr) | 3 | 4 | 4 |
| Obeskattade reserver (tkr) | |||
| Avsättningar (tkr) | |||
| Långfristiga skulder (tkr) | 24 | 22 | 22 |
| Kortfristiga skulder (tkr) | |||
| Skulder och eget kapital (tkr) | 27 | 26 | 26 |
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
| Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
| Löner till övriga anställda (tkr) | |||
| Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
| Sociala kostnader (tkr) | |||
| Utdelning till aktieägare (tkr) |
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Antal anställda | |||
| Omsättning per anställd (tkr) | |||
| Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
| Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% | 0.0% |
| Soliditet | 11.1% | 15.4% | 15.4% |
| Kassalikviditet | 0.0% | 0.0% | 0.0% |
Företaget skall syssla med att förbättra inomhusmiljö och förbättra luftkvaliten inomhus genom sin webutik. Marknadsföringen skall göras på internet och genom sin egenutvecklade e-handelslösning. Syftet med produkten är att avlägsna dålig lukt i hus, lägenheter och källarutrymmen för att därigenom skapa en positiv och trivsam inomhusmiljö. Sanering av luften kommer ske med företagets luftrenande produkter som är speciellt framtagna för att användas i de Skandinaviska inomhusmiljöerna och följer de högt ställda normerna våra boenden kräver.