Bolaget har till föremål för sin verksamhet att, direkt eller indirekt, utveckla mjukvara, interaktiva medier, datorspel, tvspel, och mobilspel, samt konsultera inom mjukvara, interaktiva medier, datorspel, tv-spel och mobilspel och därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-08* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 37 612 | 27 372 | 1 710 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 18 204 | 24 470 | 1 370 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 18 112 | 24 470 | 1 370 |
Årets resultat (tkr) | 14 338 | 19 427 | 809 |
Summa tillgångar (tkr) | 40 150 | 26 443 | 1 584 |
Antal anställda | 12 | 5 |
2023-12* | 2022-08* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 37 612 | 27 372 | 1 710 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 18 204 | 24 470 | 1 370 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 18 112 | 24 470 | 1 370 |
Årets resultat (tkr) | 14 338 | 19 427 | 809 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-08* | 2021-08* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 40 150 | 26 443 | 1 584 |
Tillgångar (tkr) | 40 150 | 26 443 | 1 584 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-08* | 2021-08* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 34 690 | 20 352 | 925 |
Obeskattade reserver (tkr) | 389 | 389 | 389 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 5 071 | 5 701 | 269 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 40 150 | 26 443 | 1 584 |
2023-12* | 2022-08* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-08* | 2021-08* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 12 | 5 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 3 134 | 5 474 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 48.4% | 89.4% | 80.1% |
Soliditet | 87.1% | 78.0% | 76.1% |
Kassalikviditet | 791.8% | 463.8% | 588.9% |
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att, direkt eller indirekt, utveckla mjukvara, interaktiva medier, datorspel, tvspel, och mobilspel, samt konsultera inom mjukvara, interaktiva medier, datorspel, tv-spel och mobilspel och därmed förenlig verksamhet.