Bygg och underhåll av hus o järnväg, samt uthyrning av ställningar, grävmaskiner, hjullastare, lastbilar och reparation av grävmaskiner, lastmaskiner, hjullastare, bilar, målning o tapetsering, spaning o bevakning.
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 766 | 485 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -164 | 256 | 100 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -159 | 257 | 100 |
Årets resultat (tkr) | -99 | 156 | 79 |
Summa tillgångar (tkr) | 190 | 397 | 212 |
Antal anställda | 1 | 1 |
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 766 | 485 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -164 | 256 | 100 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -159 | 257 | 100 |
Årets resultat (tkr) | -99 | 156 | 79 |
TILLGÅNGAR | 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 36 | 47 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 154 | 349 | 212 |
Tillgångar (tkr) | 190 | 397 | 212 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 162 | 260 | 104 |
Obeskattade reserver (tkr) | 60 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 2 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 27 | 76 | 108 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 190 | 397 | 212 |
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 766 | 485 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 14.5% | 20.6% |
Soliditet | 85.3% | 76.4% | 49.1% |
Kassalikviditet | 570.4% | 459.2% | 196.3% |
Bygg och underhåll av hus o järnväg, samt uthyrning av ställningar, grävmaskiner, hjullastare, lastbilar och reparation av grävmaskiner, lastmaskiner, hjullastare, bilar, målning o tapetsering, spaning o bevakning.