Bolaget ska bedriva konsultverksamhet med specialistkompetens inom framförallt tåg- och fordonsbranschen.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 22 838 | 22 096 | 22 341 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 4 299 | 3 766 | 4 809 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 4 331 | 3 779 | 4 809 |
Årets resultat (tkr) | 3 415 | 2 977 | 3 795 |
Summa tillgångar (tkr) | 10 480 | 10 327 | 11 406 |
Antal anställda | 14 | 14 | 17 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 22 838 | 22 096 | 22 341 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 4 299 | 3 766 | 4 809 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 4 331 | 3 779 | 4 809 |
Årets resultat (tkr) | 3 415 | 2 977 | 3 795 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 92 | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 10 387 | 10 327 | 11 406 |
Tillgångar (tkr) | 10 480 | 10 327 | 11 406 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 4 112 | 3 197 | 5 220 |
Obeskattade reserver (tkr) | 220 | 220 | 220 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 6 147 | 6 910 | 5 967 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 10 480 | 10 327 | 11 406 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 3 600 | 2 500 | 4 000 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 14 | 14 | 17 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 631 | 1 578 | 1 314 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 18.8% | 17.0% | 21.5% |
Soliditet | 40.8% | 32.5% | 47.1% |
Kassalikviditet | 169.0% | 149.4% | 191.2% |
Realtrack Engineering Mälardalen AB ingår i en koncern med 6 bolag. Koncernmoderbolag är Realcognit Group AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-12.
Bolaget ska bedriva konsultverksamhet med specialistkompetens inom framförallt tåg- och fordonsbranschen.