Bolaget ska bedriva resebyråverksamhet för privat, grupp- och affärsresenärer. Vår resebyrå hjälper privata personer och företag att planera och boka resor. Vi erbjuder vägledning, råd och hjälp med att skapa personliga resplaner baserat på kundernas preferenser och budget. Dessutom hjälper vi till med visum ansökan och annan nödvändig dokument. Svara på kundförfrågningar via telefon, e-post eller personliga besök angående resealternativ, priser och resplaner. Hantera ändringar av bokningar, hantera avbokningar och ge assistans till kunder i händelse av reseavbrott eller nödsituationer. Hålla dig uppdaterad med resetrender, regelverk och branschutveckling för att ge korrekt information och råd till kunder.
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 705 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 80 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 80 |
Årets resultat (tkr) | 64 |
Summa tillgångar (tkr) | 105 |
Antal anställda |
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 705 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 80 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 80 |
Årets resultat (tkr) | 64 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 105 |
Tillgångar (tkr) | 105 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 89 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 17 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 105 |
2024-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 11.3% |
Soliditet | 84.8% |
Kassalikviditet | 617.6% |
Bolaget ska bedriva resebyråverksamhet för privat, grupp- och affärsresenärer. Vår resebyrå hjälper privata personer och företag att planera och boka resor. Vi erbjuder vägledning, råd och hjälp med att skapa personliga resplaner baserat på kundernas preferenser och budget. Dessutom hjälper vi till med visum ansökan och annan nödvändig dokument. Svara på kundförfrågningar via telefon, e-post eller personliga besök angående resealternativ, priser och resplaner. Hantera ändringar av bokningar, hantera avbokningar och ge assistans till kunder i händelse av reseavbrott eller nödsituationer. Hålla dig uppdaterad med resetrender, regelverk och branschutveckling för att ge korrekt information och råd till kunder.