Bolaget ska bedriva applikationsutveckling för IT-tjänster, tillhandahålla datortillämpningsprogram för mobiltelefoner, bärbara mediespelare och handhållna datorer, nämligen programvara för att sända digitala foton, videor, bilder och text till andra via det globala nätet samt tillhandahålla lösningar för e-handel och marknadsföring.
| 2022-04* | 2021-04* | 2020-04* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | |||
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -15 | -6 | |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 | -15 | -6 |
| Årets resultat (tkr) | -1 | -15 | -6 |
| Summa tillgångar (tkr) | 4 | 5 | 2 |
| Antal anställda |
| 2022-04* | 2021-04* | 2020-04* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | |||
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -15 | -6 | |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 | -15 | -6 |
| Årets resultat (tkr) | -1 | -15 | -6 |
| TILLGÅNGAR | 2022-04* | 2021-04* | 2020-04* |
|---|---|---|---|
| Anläggningstillgångar (tkr) | |||
| Omsättningstillgångar (tkr) | 4 | 5 | 2 |
| Tillgångar (tkr) | 4 | 5 | 2 |
| SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-04* | 2021-04* | 2020-04* |
|---|---|---|---|
| Eget kapital (tkr) | -1 157 | -1 156 | -1 141 |
| Obeskattade reserver (tkr) | |||
| Avsättningar (tkr) | |||
| Långfristiga skulder (tkr) | |||
| Kortfristiga skulder (tkr) | 1 161 | 1 161 | 1 143 |
| Skulder och eget kapital (tkr) | 4 | 5 | 2 |
| 2022-04* | 2021-04* | 2020-04* | |
|---|---|---|---|
| Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
| Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
| Löner till övriga anställda (tkr) | |||
| Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
| Sociala kostnader (tkr) | |||
| Utdelning till aktieägare (tkr) |
| 2022-04* | 2021-04* | 2020-04* | |
|---|---|---|---|
| Antal anställda | |||
| Omsättning per anställd (tkr) | |||
| Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
| Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% | 0.0% |
| Soliditet | -28925.0% | -23120.0% | -57050.0% |
| Kassalikviditet | 0.3% | 0.4% | 0.2% |
Bolaget ska bedriva applikationsutveckling för IT-tjänster, tillhandahålla datortillämpningsprogram för mobiltelefoner, bärbara mediespelare och handhållna datorer, nämligen programvara för att sända digitala foton, videor, bilder och text till andra via det globala nätet samt tillhandahålla lösningar för e-handel och marknadsföring.