Aktiebolaget ska bedriva konsultverksamhet gentemot IT-sektorn, samt utveckla immateriella rättigheter för underhållningsindustrin såsom film, spel och litteratur.
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 398 | 2 649 | 448 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 109 | 2 366 | 215 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 99 | 2 352 | 213 |
Årets resultat (tkr) | 106 | 1 397 | 124 |
Summa tillgångar (tkr) | 4 858 | 6 164 | 3 941 |
Antal anställda | 1 |
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 398 | 2 649 | 448 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 109 | 2 366 | 215 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 99 | 2 352 | 213 |
Årets resultat (tkr) | 106 | 1 397 | 124 |
TILLGÅNGAR | 2023-04* | 2022-04* | 2021-04* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 4 680 | 6 006 | 3 684 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 178 | 159 | 257 |
Tillgångar (tkr) | 4 858 | 6 164 | 3 941 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-04* | 2022-04* | 2021-04* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 3 238 | 3 132 | 1 735 |
Obeskattade reserver (tkr) | 1 137 | 1 179 | 589 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 483 | 1 853 | 1 617 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 4 858 | 6 164 | 3 941 |
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | ||
Omsättning per anställd (tkr) | 2 649 | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 27.4% | 89.3% | 48.0% |
Soliditet | 83.5% | 64.6% | 54.8% |
Kassalikviditet | 36.9% | 8.6% | 15.9% |
Subosic Consulting AB ingår i en koncern med 2 bolag. Koncernmoderbolag är Sad Holding AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2021-09.
Aktiebolaget ska bedriva konsultverksamhet gentemot IT-sektorn, samt utveckla immateriella rättigheter för underhållningsindustrin såsom film, spel och litteratur.