Bolaget skall genom marknadsföring, samordning, audiovisuella verk och information allmänt utveckla Västra Mälardalen som ett attraktivt mål för besökare och turister såväl som för boende och företag att leva och verka i samt därvid: I olika former utveckla och stödja den kompetens och erfarenhet som finns i regionen. Initiera och driva projekt för marknadsföring av Västra Mälardalen. Utveckla idéer och initiera projekt som kan medverka till att öka region Västra Mälardalens attraktionskraft som etableringsbostads- verksamhets- och besöksregion. Tillvarata och kanalisera uppslag som kan leda till att Västra Mälardalen blir en region med ett rikt utbud av aktiviteter för regionens invånare och besökare, samt Erbjuda ett kontaktnät för ökad affärsnytta och en kanal för effektivt informationsutbyte samt möjlighet att i projekt- och arbetsgrupper påverka utvecklingen i Västra Mälardalen.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 983 | 5 621 | 4 029 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -429 | 428 | -208 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -474 | 424 | -208 |
Årets resultat (tkr) | -474 | 376 | -208 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 346 | 1 732 | 1 851 |
Antal anställda |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 983 | 5 621 | 4 029 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -429 | 428 | -208 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -474 | 424 | -208 |
Årets resultat (tkr) | -474 | 376 | -208 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 100 | 50 | 50 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 246 | 1 682 | 1 801 |
Tillgångar (tkr) | 1 346 | 1 732 | 1 851 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 653 | 1 127 | 751 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 693 | 605 | 1 101 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 346 | 1 732 | 1 851 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -7.2% | 7.6% | -5.2% |
Soliditet | 48.5% | 65.1% | 40.6% |
Kassalikviditet | 179.8% | 278.0% | 163.6% |
Bolaget skall genom marknadsföring, samordning, audiovisuella verk och information allmänt utveckla Västra Mälardalen som ett attraktivt mål för besökare och turister såväl som för boende och företag att leva och verka i samt därvid: I olika former utveckla och stödja den kompetens och erfarenhet som finns i regionen. Initiera och driva projekt för marknadsföring av Västra Mälardalen. Utveckla idéer och initiera projekt som kan medverka till att öka region Västra Mälardalens attraktionskraft som etableringsbostads- verksamhets- och besöksregion. Tillvarata och kanalisera uppslag som kan leda till att Västra Mälardalen blir en region med ett rikt utbud av aktiviteter för regionens invånare och besökare, samt Erbjuda ett kontaktnät för ökad affärsnytta och en kanal för effektivt informationsutbyte samt möjlighet att i projekt- och arbetsgrupper påverka utvecklingen i Västra Mälardalen.