Bolaget har till föremål för sin verksamhet att, direkt eller indirekt, tillhandahålla rådgivning, strategi och tjänster inom Virtual Reality, 360 och Augmented Reality.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 14 870 | 11 578 | 4 747 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 255 | -322 | -6 224 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 5 | -599 | -6 610 |
Årets resultat (tkr) | 5 | -599 | -6 610 |
Summa tillgångar (tkr) | 10 262 | 11 378 | 4 672 |
Antal anställda | 16 | 14 | 13 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 14 870 | 11 578 | 4 747 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 255 | -322 | -6 224 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 5 | -599 | -6 610 |
Årets resultat (tkr) | 5 | -599 | -6 610 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 3 404 | 2 733 | 2 190 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 6 858 | 8 645 | 2 482 |
Tillgångar (tkr) | 10 262 | 11 378 | 4 672 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 4 562 | 4 557 | -1 042 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 3 641 | 4 391 | 4 142 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 059 | 2 430 | 1 571 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 10 262 | 11 378 | 4 672 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 16 | 14 | 13 |
Omsättning per anställd (tkr) | 929 | 827 | 365 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 1.7% | -2.8% | -131.1% |
Soliditet | 44.5% | 40.0% | -22.3% |
Kassalikviditet | 333.1% | 355.8% | 158.0% |
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att, direkt eller indirekt, tillhandahålla rådgivning, strategi och tjänster inom Virtual Reality, 360 och Augmented Reality.