Bolaget ska leverera moderna & effektiva servicelösningar till människor i Norden. Många tjänster levereras Online och med socialt ansvar som en viktig hörnsten. Företaget erbjuder tjänster inom : Call-center, Kundtjänst, Telefonpassning, Extern växel (telefonist på distans) och Assisterande tjänster. Vi levererar numera fysiskt den trygga tjänster "Hemmakollen", innebärande kontroller av brandsäkerhet, inbrottssäkerhet och allehanda tjänster som ryms inom RUT- o ROT-avdrag, såsom data- och teletjänster, rådgivning och handledning i samband med reparation, installation och underhåll av data- och IT-tjänster, snöskottning , städning, fönsterputsning, trädgårdsarbete, rengöra altandäck, fasader, tak, takpannor och hängrännor, rengör ventilation och imkanaler samt städa efteråt, måla fasad, golv, tak, väggar, fönster och element, jämte därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 665 | 2 551 | 1 718 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 52 | 18 | -6 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 51 | 16 | -7 |
Årets resultat (tkr) | 32 | 10 | -2 |
Summa tillgångar (tkr) | 959 | 1 443 | 879 |
Antal anställda |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 665 | 2 551 | 1 718 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 52 | 18 | -6 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 51 | 16 | -7 |
Årets resultat (tkr) | 32 | 10 | -2 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 832 | 800 | 756 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 128 | 643 | 123 |
Tillgångar (tkr) | 959 | 1 443 | 879 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 214 | 181 | 170 |
Obeskattade reserver (tkr) | 23 | 14 | 13 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 30 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 723 | 1 217 | 695 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 959 | 1 443 | 879 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 1.9% | 0.7% | -0.3% |
Soliditet | 24.0% | 13.2% | 20.4% |
Kassalikviditet | 17.7% | 52.8% | 17.7% |
Bolaget ska leverera moderna & effektiva servicelösningar till människor i Norden. Många tjänster levereras Online och med socialt ansvar som en viktig hörnsten. Företaget erbjuder tjänster inom : Call-center, Kundtjänst, Telefonpassning, Extern växel (telefonist på distans) och Assisterande tjänster. Vi levererar numera fysiskt den trygga tjänster "Hemmakollen", innebärande kontroller av brandsäkerhet, inbrottssäkerhet och allehanda tjänster som ryms inom RUT- o ROT-avdrag, såsom data- och teletjänster, rådgivning och handledning i samband med reparation, installation och underhåll av data- och IT-tjänster, snöskottning , städning, fönsterputsning, trädgårdsarbete, rengöra altandäck, fasader, tak, takpannor och hängrännor, rengör ventilation och imkanaler samt städa efteråt, måla fasad, golv, tak, väggar, fönster och element, jämte därmed förenlig verksamhet.