Bolagsdata i samarbete med Dun & Bradstreet
Med verifierad affärsdata fattar du smartare beslut. Ta reda på hur.
Bolagets ändamål är att utveckla och sprida kunskap, produkter och tjänster som hjälper kvinnor att synka sin livsstil till sin menscykel för att må så bra som möjligt och vara i sin fulla kapacitet, hela månaden. Den initiala produkten är en koncept- och receptbok vilken följs av digital förmedling av rådgivning kring livsstil och kost kopplat till menscykelproblematik, samt av produkter inom kost och livsstil så som Ghee (skirat smör) och Macapulver som kan ha positiva effekter för kvinnors hälsa. Därutöver skall bolaget äga och förvalta varumärket Womensync samt bedriva därmed förenliga aktiviteter.
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 7 916 | 6 488 | 4 409 |
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 65 | 43 | 1 124 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | 71 | 36 | 1 123 |
| Årets resultat (tkr) | 51 | 25 | 668 |
| Summa tillgångar (tkr) | 3 336 | 3 407 | 3 133 |
| Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
Undvik osäkra affärer – ta reda på företagets kreditvärdighet innan du går vidare. Bara 3 % av Sveriges aktiebolag har högsta kreditvärdighet.
Få tillgång till detaljerade kreditupplysningar som visar betalningsförmåga, riskklass, betalningshistorik och mycket mer. Perfekt för dig som:
Vad du får reda på:
Ta en kreditupplysning på detta företag
Prova Dun & Bradstreets kreditupplysningar gratis i 30 dagar| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 7 916 | 6 488 | 4 409 |
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 65 | 43 | 1 124 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | 71 | 36 | 1 123 |
| Årets resultat (tkr) | 51 | 25 | 668 |
| TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
|---|---|---|---|
| Anläggningstillgångar (tkr) | 21 | 15 | |
| Omsättningstillgångar (tkr) | 3 314 | 3 392 | 3 133 |
| Tillgångar (tkr) | 3 336 | 3 407 | 3 133 |
| SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
|---|---|---|---|
| Eget kapital (tkr) | 1 899 | 1 847 | 1 822 |
| Obeskattade reserver (tkr) | 666 | 666 | 666 |
| Avsättningar (tkr) | |||
| Långfristiga skulder (tkr) | |||
| Kortfristiga skulder (tkr) | 771 | 894 | 645 |
| Skulder och eget kapital (tkr) | 3 336 | 3 407 | 3 133 |
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
| Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
| Löner till övriga anställda (tkr) | |||
| Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
| Sociala kostnader (tkr) | |||
| Utdelning till aktieägare (tkr) |
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
| Omsättning per anställd (tkr) | 3 958 | 3 244 | 2 205 |
| Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
| Vinstmarginal | 0.8% | 0.7% | 25.5% |
| Soliditet | 71.3% | 68.3% | 73.5% |
| Kassalikviditet | 168.0% | 250.7% | 322.8% |
Bolagets ändamål är att utveckla och sprida kunskap, produkter och tjänster som hjälper kvinnor att synka sin livsstil till sin menscykel för att må så bra som möjligt och vara i sin fulla kapacitet, hela månaden. Den initiala produkten är en koncept- och receptbok vilken följs av digital förmedling av rådgivning kring livsstil och kost kopplat till menscykelproblematik, samt av produkter inom kost och livsstil så som Ghee (skirat smör) och Macapulver som kan ha positiva effekter för kvinnors hälsa. Därutöver skall bolaget äga och förvalta varumärket Womensync samt bedriva därmed förenliga aktiviteter.