Bolaget ska aktivt arbeta med teknisk forskning och utveckling inom infrastrukturbaserad 3D-inmätning för att i realtid kunna detektera, klassificera och följa fordon och fotgängare på en trafikplats. Trafikdatan kan användas för statistiska ändamål samt kommuniceras till autonoma fordon.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 782 | 8 786 | 4 763 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 867 | 1 625 | 2 944 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 914 | 1 621 | 2 944 |
Årets resultat (tkr) | 521 | 952 | 1 777 |
Summa tillgångar (tkr) | 5 812 | 5 760 | 3 405 |
Antal anställda | 8 | 8 | 7 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 6 782 | 8 786 | 4 763 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 867 | 1 625 | 2 944 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 914 | 1 621 | 2 944 |
Årets resultat (tkr) | 521 | 952 | 1 777 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 41 | 51 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 5 772 | 5 708 | 3 405 |
Tillgångar (tkr) | 5 812 | 5 760 | 3 405 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 3 275 | 2 754 | 1 802 |
Obeskattade reserver (tkr) | 1 356 | 1 113 | 700 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 181 | 1 893 | 903 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 5 812 | 5 760 | 3 405 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 8 | 8 | 7 |
Omsättning per anställd (tkr) | 848 | 1 098 | 680 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 12.8% | 18.5% | 61.8% |
Soliditet | 73.2% | 61.7% | 67.7% |
Kassalikviditet | 449.2% | 289.8% | 370.8% |
Bolaget ska aktivt arbeta med teknisk forskning och utveckling inom infrastrukturbaserad 3D-inmätning för att i realtid kunna detektera, klassificera och följa fordon och fotgängare på en trafikplats. Trafikdatan kan användas för statistiska ändamål samt kommuniceras till autonoma fordon.