Bolaget har till föremål för sin verksamhet att utveckla och bedriva Internetrelaterade tjänster inom digitala medier som utbildning, musik, spel och TV.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 14 245 | 9 440 | 5 462 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -10 310 | -19 435 | -7 395 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -10 039 | -19 451 | -7 463 |
Årets resultat (tkr) | -10 039 | -19 451 | -7 463 |
Summa tillgångar (tkr) | 18 287 | 28 837 | 32 667 |
Antal anställda | 13 | 17 | 12 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 14 245 | 9 440 | 5 462 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -10 310 | -19 435 | -7 395 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -10 039 | -19 451 | -7 463 |
Årets resultat (tkr) | -10 039 | -19 451 | -7 463 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 312 | 478 | 536 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 17 975 | 28 360 | 32 130 |
Tillgångar (tkr) | 18 287 | 28 837 | 32 667 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 15 438 | 7 387 | 23 947 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 167 | 18 507 | 6 855 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 682 | 2 943 | 1 866 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 18 287 | 28 837 | 32 667 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 13 | 17 | 12 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 096 | 555 | 455 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -72.4% | -205.9% | -135.4% |
Soliditet | 84.4% | 25.6% | 73.3% |
Kassalikviditet | 670.2% | 963.6% | 1721.9% |
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att utveckla och bedriva Internetrelaterade tjänster inom digitala medier som utbildning, musik, spel och TV.