Bolaget har till föremål för sin verksamhet att utveckla och bedriva Internetrelaterade tjänster inom digitala medier som utbildning, musik, spel och TV.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 9 440 | 5 462 | 4 723 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -19 435 | -7 395 | -1 349 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -19 451 | -7 463 | -1 359 |
Årets resultat (tkr) | -19 451 | -7 463 | -1 359 |
Summa tillgångar (tkr) | 28 837 | 32 667 | 2 972 |
Antal anställda | 17 | 12 | 5 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 9 440 | 5 462 | 4 723 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -19 435 | -7 395 | -1 349 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -19 451 | -7 463 | -1 359 |
Årets resultat (tkr) | -19 451 | -7 463 | -1 359 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 478 | 536 | 324 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 28 360 | 32 130 | 2 649 |
Tillgångar (tkr) | 28 837 | 32 667 | 2 972 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 7 387 | 23 947 | 773 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 18 507 | 6 855 | 1 497 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 943 | 1 866 | 703 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 28 837 | 32 667 | 2 972 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 17 | 12 | 5 |
Omsättning per anställd (tkr) | 555 | 455 | 945 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -205.9% | -135.4% | -28.6% |
Soliditet | 25.6% | 73.3% | 26.0% |
Kassalikviditet | 963.6% | 1721.9% | 376.8% |
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att utveckla och bedriva Internetrelaterade tjänster inom digitala medier som utbildning, musik, spel och TV.