Grossister av ur och guldsmediBorås
2 omdömen
Extremt dålig service. Jag kontaktade Michael Kors den 18 februari i år och fick Fossil Group som kontakt att reparera min smartwatch som slutat ladda. Jag kontaktar Fossil Group Göteborg, får uppgifter via email om vart jag ska skicka klockan och vilka andra uppgifter de behöver. Jag skickar klockan med rekommenderad post via PostNord den 22: a mars. En vecka senare skrev jag till Fossil Group Göteborg för att få bekräftelse på att de fått klockan. Inget svar. Sedan ser jag på PostNord tracking att klockan har levererats till ett postombud och att de har tills den 6;e april att hämta ut den, så jag skickar ytterligare ett email för att informera om detta. Inget svar. Nu är klockan på väg tillbaka till mig och de 170 kronor jag spenderat på att skicka klockan rekommenderat är nu bortkastade och jag har ödslat nästan två månader på Fossil Group Göteborgs urusla service som jag är så otroligt besviken på!
Så dåligt service ,aldrig har sett sånt!!!!! För 3 månder sen skicka de jag min klocka med garanti i 2år (ett år kvar) som stängts av sig själv och kunde inte starta om på något sätt till dem. Då fick jag svar på förslag pris för bracelet repaired !!!!!!!! VAD är det för fel på denna service centrum !!!!!!!!!! Man skicka klockan för något fel och får svar på helt annat!!!!!!!!!!!!är jag dum så här att vänta på klockasrmband i tre månader som jag kan köpa över allt!!!!!!!!!!! Så dåligt service!!!! Man mailar dem och inget svar !!!
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
4 611 tkr
−2 080 tkr
-45.1%
Ja
Ja
6
Org.nr.
556286-5203
Juridiskt namn
Fossil Sweden AB
Parent company
Fossil Europe BV
Moms nummer
SE556286520301
VD
Maurice Leonardus Maria Hendrix
Registreringsdatum
1986-11-26
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch