Föremålet för bolagets verksamhet är att äga och förvalta aktier och andelar i dotter- och intressebolag samt därmed förenlig verksamhet. Egen utveckling av datorspel samt konsulttjänster inom datorspelsbranschen kommer också att ske.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 606 | 172 | 172 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 17 | 97 | 1 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 328 | -60 | 75 |
Årets resultat (tkr) | 290 | -60 | 75 |
Summa tillgångar (tkr) | 9 955 | 9 786 | 9 851 |
Antal anställda | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 606 | 172 | 172 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 17 | 97 | 1 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 328 | -60 | 75 |
Årets resultat (tkr) | 290 | -60 | 75 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 9 355 | 9 448 | 9 609 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 600 | 338 | 241 |
Tillgångar (tkr) | 9 955 | 9 786 | 9 851 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 9 871 | 9 581 | 9 825 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 84 | 204 | 26 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 9 955 | 9 786 | 9 851 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 199 | 184 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | ||
Omsättning per anställd (tkr) | 606 | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 2.8% | 56.4% | 0.6% |
Soliditet | 99.2% | 97.9% | 99.7% |
Kassalikviditet | 714.3% | 165.7% | 926.9% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att äga och förvalta aktier och andelar i dotter- och intressebolag samt därmed förenlig verksamhet. Egen utveckling av datorspel samt konsulttjänster inom datorspelsbranschen kommer också att ske.