Föremålet för bolagets verksamhet skall vara att utveckla hård- och mjukvarubaserade produkter, tillhandahålla tjänster samt bedriva konsultation, inom områdena maskininlärning, datainsamling, analys, presentation, autonomi, fjärrstyrning, kinetik, neurala nätverk, sensorer, modellering, simulering, auditiv eller visuell användarinteraktion, multimedia samt virtuell verklighet, med inriktning på tillämpningar inom industri, infrastruktur, konsumentapplikationer, utbildning, spel och lek, ljud, bild och musik samt robotik, och därtill bedriva kapitalförvaltning, samt därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 120 | 287 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 6 | 175 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 6 | 175 |
Årets resultat (tkr) | 4 | 104 |
Summa tillgångar (tkr) | 357 | 374 |
Antal anställda |
2024-12* | 2023-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 120 | 287 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 6 | 175 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 6 | 175 |
Årets resultat (tkr) | 4 | 104 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 357 | 374 |
Tillgångar (tkr) | 357 | 374 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 134 | 129 |
Obeskattade reserver (tkr) | 44 | 44 |
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 179 | 201 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 357 | 374 |
2024-12* | 2023-12* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | |
---|---|---|
Antal anställda | ||
Omsättning per anställd (tkr) | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 5.0% | 61.0% |
Soliditet | 46.4% | 43.0% |
Kassalikviditet | 199.4% | 186.1% |
Föremålet för bolagets verksamhet skall vara att utveckla hård- och mjukvarubaserade produkter, tillhandahålla tjänster samt bedriva konsultation, inom områdena maskininlärning, datainsamling, analys, presentation, autonomi, fjärrstyrning, kinetik, neurala nätverk, sensorer, modellering, simulering, auditiv eller visuell användarinteraktion, multimedia samt virtuell verklighet, med inriktning på tillämpningar inom industri, infrastruktur, konsumentapplikationer, utbildning, spel och lek, ljud, bild och musik samt robotik, och därtill bedriva kapitalförvaltning, samt därmed förenlig verksamhet.