Hitta.se

Axilon AB - Årsredovisningar och styrelse

Org.nr.

Kopiera
Ladda ner årsredovisning!

Bolaget skall bedriva konsultverksamhet genom projektledning av arbetsplatsförändringar kopplat till kundens lokal, interiör och kontorsservice vid förändring av befintlig lokal eller flytt till ny lokal. Bolaget skall bedriva verksamhet för framtagande av kommunikations- och marknadsföringsmaterial, websidor, fastighetsdokumentation och utbildningsmaterial. Bolaget ska driva konsultverksamhet inom it-infrastruktur och it-tjänster samt administrativa tjänster och event. Bolaget skall bedriva försäljning av inredning, teknik och konsulttjänster såsom inredningsarkitekt, teknikkonsulter, administrationskonsulter, beteendevetare, organisationskonsulter, inredningsprojekterare, facility managementleverantörer, fastighetsservice och flytt- och transportfirmor samt därmed förenlig verksamhet.

Information

  • Organisationsnummer:

    556982-4013
  • Bolagsform:

    Aktiebolag
  • Bolaget registrerat:

    2014-09-11
  • F-skatt:

    Registrerad
  • Moms:

    Registrerad (SE556982401301)
Okänd kreditvärdighetVad betyder det här?

Kontaktuppgifter

Nyckeltal

2024-12*2023-12*2022-12*
Omsättning (tkr)9701 3511 418
Rörelseresultat, EBIT (tkr)-43358694
Resultat efter finansnetto (tkr)4390694
Årets resultat (tkr)3309555
Summa tillgångar (tkr)2 2092 4982 937
Antal anställda111

Årsredovisningar Axilon AB

Årsredovisning 2024-12
Årsredovisning 2023-12
Årsredovisning 2022-12
Årsredovisning 2021-12
Årsredovisning 2020-12
Årsredovisning 2019-12
Årsredovisning 2018-12
Årsredovisning 2017-12
Årsredovisning 2016-12
Årsredovisning 2015-12

Bolagets redovisning

Resultaträkning (TKR)

2024-12*2023-12*2022-12*
Omsättning (tkr)9701 3511 418
Rörelseresultat, EBIT (tkr)-43358694
Resultat efter finansnetto (tkr)4390694
Årets resultat (tkr)3309555

Balansräkning (TKR)

TILLGÅNGAR2024-12*2023-12*2022-12*
Anläggningstillgångar (tkr)
Omsättningstillgångar (tkr)2 2092 4982 937
Tillgångar (tkr)2 2092 4982 937
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR2024-12*2023-12*2022-12*
Eget kapital (tkr)2 0942 2902 282
Obeskattade reserver (tkr)
Avsättningar (tkr)
Långfristiga skulder (tkr)
Kortfristiga skulder (tkr)115208655
Skulder och eget kapital (tkr)2 2092 4982 937

Löner och utdelningar (TKR)

2024-12*2023-12*2022-12*
Löner till styrelse & VD (tkr)
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr)
Löner till övriga anställda (tkr)
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr)
Sociala kostnader (tkr)
Utdelning till aktieägare (tkr)200300

Nyckeltal

2024-12*2023-12*2022-12*
Antal anställda111
Omsättning per anställd (tkr)9701 3511 418
Personalkostnader per anställd (tkr)
Vinstmarginal-4.4%26.5%48.9%
Soliditet94.8%91.7%77.7%
Kassalikviditet1920.9%1201.0%448.4%

Befattningshavare

Styrelsemedlemmar

Firmatecknare

Firman tecknas av styrelsen.Firman tecknas var för sig av.ledamoten.suppleanten.

Styrelser och befattningshavare

Könsfördelning & medelålder i styrelsen

55 år

Karta

Åttevägen 5, 245 62 Hjärup

Karta och andra adresser

Åttevägen 5, 245 62 Hjärup

Axilon AB har verksamhet på Åttevägen 5, Hjärup. 

Axilon AB har 1 annan verksamhet i Sverige. Det som ligger närmast Hjärupskontoret är Axilon AB i Hjärup.

Svensk Näringsgrensindelning - SNI

Bolaget skall bedriva konsultverksamhet genom projektledning av arbetsplatsförändringar kopplat till kundens lokal, interiör och kontorsservice vid förändring av befintlig lokal eller flytt till ny lokal. Bolaget skall bedriva verksamhet för framtagande av kommunikations- och marknadsföringsmaterial, websidor, fastighetsdokumentation och utbildningsmaterial. Bolaget ska driva konsultverksamhet inom it-infrastruktur och it-tjänster samt administrativa tjänster och event. Bolaget skall bedriva försäljning av inredning, teknik och konsulttjänster såsom inredningsarkitekt, teknikkonsulter, administrationskonsulter, beteendevetare, organisationskonsulter, inredningsprojekterare, facility managementleverantörer, fastighetsservice och flytt- och transportfirmor samt därmed förenlig verksamhet.

  • 70220 - Konsultverksamhet avseende företags organisation