Aktiebolaget ska bedriva utrednings- och behandlingsarbete och terapi med barn och ungdomar, neuropsykiatriska bedömningar, samspels- och traumabehandling, familjearbete samt konsultation till pedagogisk personal.
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 782 | 653 | 872 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 612 | 494 | 351 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 610 | 492 | 351 |
Årets resultat (tkr) | 483 | 438 | 275 |
Summa tillgångar (tkr) | 697 | 664 | 686 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 782 | 653 | 872 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 612 | 494 | 351 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 610 | 492 | 351 |
Årets resultat (tkr) | 483 | 438 | 275 |
TILLGÅNGAR | 2023-04* | 2022-04* | 2021-04* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 697 | 664 | 686 |
Tillgångar (tkr) | 697 | 664 | 686 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-04* | 2022-04* | 2021-04* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 544 | 514 | 476 |
Obeskattade reserver (tkr) | 63 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 154 | 149 | 147 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 697 | 664 | 686 |
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 475 | 454 | 400 |
2023-04* | 2022-04* | 2021-04* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 782 | 653 | 872 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 78.3% | 75.7% | 40.3% |
Soliditet | 78.0% | 77.4% | 76.0% |
Kassalikviditet | 452.6% | 445.6% | 466.7% |
Aktiebolaget ska bedriva utrednings- och behandlingsarbete och terapi med barn och ungdomar, neuropsykiatriska bedömningar, samspels- och traumabehandling, familjearbete samt konsultation till pedagogisk personal.