Företagets uppgifter: konsultarbete inom spelindustrin och spelutveckling. Företaget erbjuder kunder inom spelindustrin assistans med Concept Art (illustrationer av karaktärer och props), Art Direction (visuell handledning), och Tech Art (teknisk kunnighet inom game art: shaders, Unreal Engine blueprints, animation pipelines). Vi kommer att arbeta med kunder i Storbritannien och Japan. Vid sidan av detta kommer företaget att utveckla ett eget spel, med målet att sälja det online.
2025-03* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 64 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 27 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 27 |
Årets resultat (tkr) | 15 |
Summa tillgångar (tkr) | 67 |
Antal anställda |
2025-03* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 64 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 27 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 27 |
Årets resultat (tkr) | 15 |
TILLGÅNGAR | 2025-03* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 67 |
Tillgångar (tkr) | 67 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2025-03* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 40 |
Obeskattade reserver (tkr) | 7 |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 20 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 67 |
2025-03* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2025-03* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 42.2% |
Soliditet | 67.2% |
Kassalikviditet | 335.0% |
Företagets uppgifter: konsultarbete inom spelindustrin och spelutveckling. Företaget erbjuder kunder inom spelindustrin assistans med Concept Art (illustrationer av karaktärer och props), Art Direction (visuell handledning), och Tech Art (teknisk kunnighet inom game art: shaders, Unreal Engine blueprints, animation pipelines). Vi kommer att arbeta med kunder i Storbritannien och Japan. Vid sidan av detta kommer företaget att utveckla ett eget spel, med målet att sälja det online.