Bolaget ska bedriva produktutveckling och försäljning av elektronisk hårdvara och mjukvara, e-plattformar, spel och applikationer till mobila och stationära enheter. Bolagets verksamhet innefattar även produktion av 2D- och 3D-animerad film, upplåtande av reklamyta på webb, konsultverksamhet inom UX-design och digitala affärsmodeller, ägande och förvaltning av fastigheter och värdepapper, samt därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 468 | 189 | 241 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 40 | 27 | 114 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 137 | 9 | 111 |
Årets resultat (tkr) | 132 | 7 | 73 |
Summa tillgångar (tkr) | 550 | 616 | 553 |
Antal anställda | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 468 | 189 | 241 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 40 | 27 | 114 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 137 | 9 | 111 |
Årets resultat (tkr) | 132 | 7 | 73 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 509 | 300 | 267 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 41 | 316 | 287 |
Tillgångar (tkr) | 550 | 616 | 553 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 272 | 188 | 181 |
Obeskattade reserver (tkr) | 23 | 23 | 23 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 85 | 115 | 145 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 170 | 290 | 204 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 550 | 616 | 553 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | ||
Omsättning per anställd (tkr) | 468 | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 8.6% | 14.3% | 47.3% |
Soliditet | 52.5% | 33.2% | 35.7% |
Kassalikviditet | 24.1% | 19.0% | 70.6% |
Bolaget ska bedriva produktutveckling och försäljning av elektronisk hårdvara och mjukvara, e-plattformar, spel och applikationer till mobila och stationära enheter. Bolagets verksamhet innefattar även produktion av 2D- och 3D-animerad film, upplåtande av reklamyta på webb, konsultverksamhet inom UX-design och digitala affärsmodeller, ägande och förvaltning av fastigheter och värdepapper, samt därmed förenlig verksamhet.