Bolaget skall bedriva service och reparationer av samt handel med cyklar, mopeder, bilar och andra fordon, samt därmed förenlig verksamhet.
2023-11* | 2022-11* | 2021-11* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 14 827 | 17 239 | 19 476 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 491 | 3 211 | 3 408 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 423 | 3 193 | 3 389 |
Årets resultat (tkr) | 1 192 | 1 892 | 1 992 |
Summa tillgångar (tkr) | 8 065 | 10 146 | 7 588 |
Antal anställda | 4 | 4 | 4 |
2023-11* | 2022-11* | 2021-11* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 14 827 | 17 239 | 19 476 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 491 | 3 211 | 3 408 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 423 | 3 193 | 3 389 |
Årets resultat (tkr) | 1 192 | 1 892 | 1 992 |
TILLGÅNGAR | 2023-11* | 2022-11* | 2021-11* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 8 065 | 10 146 | 7 588 |
Tillgångar (tkr) | 8 065 | 10 146 | 7 588 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-11* | 2022-11* | 2021-11* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 3 928 | 3 736 | 3 045 |
Obeskattade reserver (tkr) | 2 048 | 2 150 | 1 350 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 847 | 634 | 62 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 242 | 3 625 | 3 131 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 8 065 | 10 146 | 7 588 |
2023-11* | 2022-11* | 2021-11* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 1 000 | 1 000 | 1 200 |
2023-11* | 2022-11* | 2021-11* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 4 | 4 | 4 |
Omsättning per anställd (tkr) | 3 707 | 4 310 | 4 869 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 10.1% | 18.6% | 17.5% |
Soliditet | 67.0% | 52.1% | 52.9% |
Kassalikviditet | 28.7% | 9.0% | 4.3% |
Bolaget skall bedriva service och reparationer av samt handel med cyklar, mopeder, bilar och andra fordon, samt därmed förenlig verksamhet.