Föremålet för bolagets verksamhet är att producera innehåll, samt utveckla och driva mobila underhållnings och utbildningsappar med fokus på virtuella vänner.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 346 | 2 186 | 175 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -46 841 | -60 443 | -58 293 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -45 053 | -57 859 | -57 531 |
Årets resultat (tkr) | -45 053 | -57 859 | -57 531 |
Summa tillgångar (tkr) | 37 203 | 80 984 | 137 215 |
Antal anställda | 18 | 33 | 31 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 346 | 2 186 | 175 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -46 841 | -60 443 | -58 293 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -45 053 | -57 859 | -57 531 |
Årets resultat (tkr) | -45 053 | -57 859 | -57 531 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 4 285 | 5 207 | 5 544 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 32 917 | 75 777 | 131 671 |
Tillgångar (tkr) | 37 203 | 80 984 | 137 215 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 32 421 | 75 237 | 132 732 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 4 782 | 5 747 | 4 483 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 37 203 | 80 984 | 137 215 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 18 | 33 | 31 |
Omsättning per anställd (tkr) | 186 | 66 | 6 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -1399.9% | -2765.0% | -33310.3% |
Soliditet | 87.2% | 92.9% | 96.7% |
Kassalikviditet | 688.4% | 1318.5% | 2937.1% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att producera innehåll, samt utveckla och driva mobila underhållnings och utbildningsappar med fokus på virtuella vänner.