Bolaget skall bedriva utveckling, marknadsföring och försäljning av programvaror för interaktiv underhållning, även som bedriva därmed förenlig verksamhet.
2021-12* | 2020-12* | 2018-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 8 149 | 1 941 | 252 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -4 557 | -6 129 | -15 865 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -4 419 | -5 732 | -38 625 |
Årets resultat (tkr) | -4 419 | -5 732 | -38 625 |
Summa tillgångar (tkr) | 44 144 | 43 652 | 7 716 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2021-12* | 2020-12* | 2018-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 8 149 | 1 941 | 252 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -4 557 | -6 129 | -15 865 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -4 419 | -5 732 | -38 625 |
Årets resultat (tkr) | -4 419 | -5 732 | -38 625 |
TILLGÅNGAR | 2021-12* | 2020-12* | 2018-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 41 442 | 20 746 | 3 653 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 2 702 | 22 905 | 4 063 |
Tillgångar (tkr) | 44 144 | 43 652 | 7 716 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2021-12* | 2020-12* | 2018-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 35 849 | 40 268 | 3 642 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 8 296 | 3 384 | 4 074 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 44 144 | 43 652 | 7 716 |
2021-12* | 2020-12* | 2018-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 1 526 | 1 180 | 463 |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 480 | 324 | 136 |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2021-12* | 2020-12* | 2018-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 8 149 | 1 941 | 252 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 2 006 | 1 504 | 599 |
Vinstmarginal | -55.9% | -315.8% | -6295.6% |
Soliditet | 81.2% | 92.3% | 47.2% |
Kassalikviditet | 32.6% | 676.9% | 99.7% |
Gaming Corps AB är koncernmoderbolag i en koncern bestående av 5 bolag. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2021-12.
Bolaget skall bedriva utveckling, marknadsföring och försäljning av programvaror för interaktiv underhållning, även som bedriva därmed förenlig verksamhet.