Bolagets verksamhet ska centreras runt det registrerade varumärket HerbHub. I frisörsalong ska bolaget bedriva frisörverksamhet mot kund. Bolaget ska också utbilda återförsäljare och andra, både i salong och digitalt, i bolagets koncept runt växtbaserad hårvård och borstteknik. Kundevent runt varumärket HerbHub ska bedrivas på plats och digitalt. Bolaget ska tillverka och sälja hårvårdsprodukter i olika produktserier under varumärket HerHub. Dessa hårvårdsprodukter baseras på örter och oljor och tillverkas antingen av bolaget eller av underleverantör. Även andra hårvårdsprodukter ska säljas.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 120 | 1 564 | 1 580 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -31 | -90 | -136 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -61 | -105 | -140 |
Årets resultat (tkr) | 4 | 2 | |
Summa tillgångar (tkr) | 836 | 816 | 784 |
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 120 | 1 564 | 1 580 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -31 | -90 | -136 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -61 | -105 | -140 |
Årets resultat (tkr) | 4 | 2 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 332 | 380 | 365 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 505 | 435 | 419 |
Tillgångar (tkr) | 836 | 816 | 784 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 122 | 119 | 117 |
Obeskattade reserver (tkr) | 54 | 121 | 228 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 100 | 100 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 660 | 476 | 339 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 836 | 816 | 784 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 060 | 782 | 790 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -1.5% | -5.8% | -8.6% |
Soliditet | 19.2% | 25.3% | 35.9% |
Kassalikviditet | 18.9% | 13.4% | 33.3% |
Bolagets verksamhet ska centreras runt det registrerade varumärket HerbHub. I frisörsalong ska bolaget bedriva frisörverksamhet mot kund. Bolaget ska också utbilda återförsäljare och andra, både i salong och digitalt, i bolagets koncept runt växtbaserad hårvård och borstteknik. Kundevent runt varumärket HerbHub ska bedrivas på plats och digitalt. Bolaget ska tillverka och sälja hårvårdsprodukter i olika produktserier under varumärket HerHub. Dessa hårvårdsprodukter baseras på örter och oljor och tillverkas antingen av bolaget eller av underleverantör. Även andra hårvårdsprodukter ska säljas.