Föremålet för bolagets verksamhet är Illustration- Reklam, serier, datorgrafik Manusförfattande- Reklam, serier, film, underhållning Multimedia- Film, dataspel, recensioner, repotage, foto Design- Produktutveckling inom media och förlagsbranschen, möbler och därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 559 | 1 203 | 1 565 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 78 | -14 | |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 42 | -11 | 30 |
Årets resultat (tkr) | 29 | -11 | 75 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 156 | 909 | 616 |
Antal anställda | 1 | 2 | 2 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 559 | 1 203 | 1 565 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 78 | -14 | |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 42 | -11 | 30 |
Årets resultat (tkr) | 29 | -11 | 75 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 44 | 44 | 50 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 112 | 865 | 566 |
Tillgångar (tkr) | 1 156 | 909 | 616 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 183 | 255 | 266 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 526 | 306 | 104 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 446 | 349 | 246 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 156 | 909 | 616 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 2 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 559 | 602 | 783 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 5.0% | 0.0% | -0.9% |
Soliditet | 15.8% | 28.1% | 43.2% |
Kassalikviditet | 135.0% | 106.3% | 65.8% |
Föremålet för bolagets verksamhet är Illustration- Reklam, serier, datorgrafik Manusförfattande- Reklam, serier, film, underhållning Multimedia- Film, dataspel, recensioner, repotage, foto Design- Produktutveckling inom media och förlagsbranschen, möbler och därmed förenlig verksamhet.