Konsultverksamhet inom 3D-grafik. Försäljning utav 3D-modeller, game assets (3D-modeller som är klassade som "Game Ready", detta innebär att man kan direkt ta dessa 3D-modeller och använda dessa i vilket spel som helst utan några förberedelser) samt produkter såsom logotyper, grafiska texturer, tryck och 3D-modeller som kan skrivas ut som fysiska objekt eller säljas digitalt. Försäljning utav tutorials och liknande material. Mentorskap och stöd bland privatpersoner och deras utövande inom 3D-modellering och texturering för spel. Medverkande inom filmskapande med rekvisita, specialeffekter och redigering. Spelutveckling.
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 954 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 537 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 537 |
Årets resultat (tkr) | 323 |
Summa tillgångar (tkr) | 566 |
Antal anställda | 1 |
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 954 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 537 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 537 |
Årets resultat (tkr) | 323 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 566 |
Tillgångar (tkr) | 566 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 348 |
Obeskattade reserver (tkr) | 130 |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 88 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 566 |
2023-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | |
---|---|
Antal anställda | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 954 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 56.3% |
Soliditet | 78.0% |
Kassalikviditet | 404.6% |
Konsultverksamhet inom 3D-grafik. Försäljning utav 3D-modeller, game assets (3D-modeller som är klassade som "Game Ready", detta innebär att man kan direkt ta dessa 3D-modeller och använda dessa i vilket spel som helst utan några förberedelser) samt produkter såsom logotyper, grafiska texturer, tryck och 3D-modeller som kan skrivas ut som fysiska objekt eller säljas digitalt. Försäljning utav tutorials och liknande material. Mentorskap och stöd bland privatpersoner och deras utövande inom 3D-modellering och texturering för spel. Medverkande inom filmskapande med rekvisita, specialeffekter och redigering. Spelutveckling.