Utveckling av tjänster, konsulting samt utbildningar inom IT, mjukvaruutveckling och digitala medier (med specialisering inom Agile, Lean, Scrum och Kanban) samt levande rollspel.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 112 | 1 941 | 1 634 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 875 | 890 | 525 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 819 | 892 | 524 |
Årets resultat (tkr) | 469 | 528 | 353 |
Summa tillgångar (tkr) | 4 753 | 4 200 | 2 456 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 112 | 1 941 | 1 634 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 875 | 890 | 525 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 819 | 892 | 524 |
Årets resultat (tkr) | 469 | 528 | 353 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 3 435 | 3 246 | 544 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 318 | 954 | 1 912 |
Tillgångar (tkr) | 4 753 | 4 200 | 2 456 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 012 | 742 | 1 014 |
Obeskattade reserver (tkr) | 1 223 | 1 012 | 803 |
Avsättningar (tkr) | 582 | 567 | 496 |
Långfristiga skulder (tkr) | 1 677 | 1 712 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 259 | 166 | 143 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 4 753 | 4 200 | 2 456 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 374 | 200 | 800 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 112 | 1 941 | 1 634 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 41.4% | 45.9% | 32.1% |
Soliditet | 39.8% | 35.0% | 64.8% |
Kassalikviditet | 474.1% | 518.7% | 1270.6% |
Utveckling av tjänster, konsulting samt utbildningar inom IT, mjukvaruutveckling och digitala medier (med specialisering inom Agile, Lean, Scrum och Kanban) samt levande rollspel.