Utveckling och försäljning av digitala spel, webbaserad mjukvara och IT. Spel som avses är främst utvecklade för datorer, mobila enheter och virtuell utrustning. Försäljning, marknadsföring och distribution sker globalt främst via etablerade nätplattformar och egen hemsida.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | |||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -9 | -9 | -20 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -9 | -9 | -20 |
Årets resultat (tkr) | -9 | -9 | -20 |
Summa tillgångar (tkr) | 163 | 172 | 180 |
Antal anställda |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | |||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -9 | -9 | -20 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -9 | -9 | -20 |
Årets resultat (tkr) | -9 | -9 | -20 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 163 | 172 | 180 |
Tillgångar (tkr) | 163 | 172 | 180 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 131 | 139 | 148 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 25 | 25 | 25 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 7 | 7 | 7 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 163 | 172 | 180 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% | 0.0% |
Soliditet | 80.4% | 80.8% | 82.2% |
Kassalikviditet | 2328.6% | 2457.1% | 2571.4% |
Utveckling och försäljning av digitala spel, webbaserad mjukvara och IT. Spel som avses är främst utvecklade för datorer, mobila enheter och virtuell utrustning. Försäljning, marknadsföring och distribution sker globalt främst via etablerade nätplattformar och egen hemsida.