Bolaget ska bedriva verksamhet inom e-sportsområdet med inriktning på mjukvaruutveckling, event och tävlingar samt därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 9 042 | 5 847 | 2 389 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -30 343 | -21 101 | -15 344 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -30 335 | -21 162 | -15 359 |
Årets resultat (tkr) | -30 335 | -21 162 | -15 359 |
Summa tillgångar (tkr) | 37 606 | 44 572 | 11 385 |
Antal anställda | 14 | 10 | 6 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 9 042 | 5 847 | 2 389 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -30 343 | -21 101 | -15 344 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -30 335 | -21 162 | -15 359 |
Årets resultat (tkr) | -30 335 | -21 162 | -15 359 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 14 697 | 12 508 | 8 382 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 22 909 | 32 064 | 1 452 |
Tillgångar (tkr) | 37 606 | 44 572 | 11 385 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 10 339 | 40 673 | 8 859 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 50 | 150 | 242 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 27 217 | 3 749 | 2 283 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 37 606 | 44 572 | 11 385 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | 414 | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 1 298 | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 625 | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 14 | 10 | 6 |
Omsättning per anställd (tkr) | 646 | 585 | 398 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 390 | ||
Vinstmarginal | -335.6% | -360.9% | -642.3% |
Soliditet | 27.5% | 91.3% | 77.8% |
Kassalikviditet | 84.2% | 855.3% | 63.6% |
Bolaget ska bedriva verksamhet inom e-sportsområdet med inriktning på mjukvaruutveckling, event och tävlingar samt därmed förenlig verksamhet.