Bolaget ska rekrytera, representera, vidareutbilda talanger som är bäst inom sin bransch, inom press- och övrig fotografverksamhet - och förmedla uppdrag till dessa från både privatpersoner och företag. Detta med visionen att utmana och höja kvalitén på content och kommunikation i olika medier och kanaler i Sverige. Vidare ska agenturen även konsultera, planera och hantera marknadsföring, profilering, grafisk design och reklamkampanjer - till olika kunder. Samt därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 83 | 31 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 | |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 | |
Årets resultat (tkr) | -7 | |
Summa tillgångar (tkr) | 57 | 66 |
Antal anställda |
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 83 | 31 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 | |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 | |
Årets resultat (tkr) | -7 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 23 | 31 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 33 | 36 |
Tillgångar (tkr) | 57 | 66 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 18 | 18 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 39 | 48 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 57 | 66 |
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Antal anställda | ||
Omsättning per anställd (tkr) | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 0.0% | -22.6% |
Soliditet | 31.6% | 27.3% |
Kassalikviditet | 46.1% | 75.0% |
Malek Agency AB ingår i en koncern med 2 bolag. Koncernmoderbolag är Malek Holding AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Bolaget ska rekrytera, representera, vidareutbilda talanger som är bäst inom sin bransch, inom press- och övrig fotografverksamhet - och förmedla uppdrag till dessa från både privatpersoner och företag. Detta med visionen att utmana och höja kvalitén på content och kommunikation i olika medier och kanaler i Sverige. Vidare ska agenturen även konsultera, planera och hantera marknadsföring, profilering, grafisk design och reklamkampanjer - till olika kunder. Samt därmed förenlig verksamhet.