Bolaget skall bedriva forskning, utveckling, marknadsföring och försäljning av produkter och programvara för analys och träning av fokus och andra mentala parametrar jämte fysiska hälsoparametrar att användas i spel och andra produkter, och därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 707 | 3 549 | 2 149 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 371 | -515 | -1 077 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 524 | -580 | -1 132 |
Årets resultat (tkr) | -1 524 | -580 | -1 132 |
Summa tillgångar (tkr) | 3 819 | 3 202 | 2 707 |
Antal anställda | 4 | 4 | 4 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 707 | 3 549 | 2 149 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 371 | -515 | -1 077 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 524 | -580 | -1 132 |
Årets resultat (tkr) | -1 524 | -580 | -1 132 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 3 275 | 2 872 | 2 394 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 543 | 330 | 313 |
Tillgångar (tkr) | 3 819 | 3 202 | 2 707 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 570 | 438 | 141 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 106 | 886 | 1 092 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 142 | 1 878 | 1 475 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 3 819 | 3 202 | 2 707 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 1 086 | 1 254 | 1 244 |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 342 | 395 | 298 |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 4 | 4 | 4 |
Omsättning per anställd (tkr) | 427 | 887 | 537 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 357 | 412 | 386 |
Vinstmarginal | -80.3% | -14.5% | -50.1% |
Soliditet | 14.9% | 13.7% | 5.2% |
Kassalikviditet | 20.7% | 10.7% | 14.2% |
Bolaget skall bedriva forskning, utveckling, marknadsföring och försäljning av produkter och programvara för analys och träning av fokus och andra mentala parametrar jämte fysiska hälsoparametrar att användas i spel och andra produkter, och därmed förenlig verksamhet.