Företaget ska bedriva spelutveckling och publicering av spel. I detta ingår att utveckla teknik för spel, utveckla teknik för sändningar och streaming, samt utveckling av processer för spelutveckling.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 11 | 50 | 58 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -45 026 | -35 320 | -15 573 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -42 024 | -34 236 | -27 |
Årets resultat (tkr) | -42 024 | -34 231 | -27 |
Summa tillgångar (tkr) | 52 822 | 95 447 | 128 878 |
Antal anställda | 28 | 25 | 19 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 11 | 50 | 58 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -45 026 | -35 320 | -15 573 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -42 024 | -34 236 | -27 |
Årets resultat (tkr) | -42 024 | -34 231 | -27 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 1 089 | 43 730 | 917 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 51 734 | 51 718 | 127 961 |
Tillgångar (tkr) | 52 822 | 95 447 | 128 878 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 48 171 | 92 696 | 126 927 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 4 650 | 2 752 | 1 952 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 52 822 | 95 447 | 128 878 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 28 | 25 | 19 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 | 3 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -409327.3% | -70640.0% | -26850.0% |
Soliditet | 91.2% | 97.1% | 98.5% |
Kassalikviditet | 1112.6% | 1879.3% | 6555.4% |
Företaget ska bedriva spelutveckling och publicering av spel. I detta ingår att utveckla teknik för spel, utveckla teknik för sändningar och streaming, samt utveckling av processer för spelutveckling.