Moh-Maya AB har till föremål för sin verksamhet att, bedriva konsultverksamhet inom inredningstjänster samt försäljning och import av mode, inredningsdesign och smycken. Vårt huvudsyfte är att erbjuda våra kunder exklusiva, innovativa och högkvalitativa produkter och tjänster som uttrycker deras unika stil och personlighet. Bolaget ska även tillhandahålla verksamhets- och affärsutveckling och därmed förenlig verksamhet för koncernbolag och andra närstående bolag. Företaget ska äga varumärket och under varumärket ska det utveckla olika livsstilsprodukter.
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 154 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 353 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 352 |
Årets resultat (tkr) | 277 |
Summa tillgångar (tkr) | 399 |
Antal anställda | 1 |
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 1 154 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 353 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 352 |
Årets resultat (tkr) | 277 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 399 |
Tillgångar (tkr) | 399 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 302 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 97 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 399 |
2024-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | |
---|---|
Antal anställda | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 154 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 30.6% |
Soliditet | 75.7% |
Kassalikviditet | 411.3% |
Moh-Maya AB har till föremål för sin verksamhet att, bedriva konsultverksamhet inom inredningstjänster samt försäljning och import av mode, inredningsdesign och smycken. Vårt huvudsyfte är att erbjuda våra kunder exklusiva, innovativa och högkvalitativa produkter och tjänster som uttrycker deras unika stil och personlighet. Bolaget ska även tillhandahålla verksamhets- och affärsutveckling och därmed förenlig verksamhet för koncernbolag och andra närstående bolag. Företaget ska äga varumärket och under varumärket ska det utveckla olika livsstilsprodukter.